Üzleti feltételek

Alapvető információ

Célunk a vásárló maximális elégedettsége. Ennek a célnak rendeljük alá teljes tevékenységünket, valamint a dolgozóink magatartását is. Rendszeres piackutatást végzünk a hangszerek világában, hogy mindig a legjobb ár-minőség aránnyal rendelkező termékeket kínáljuk Önnek. Termékeinkre 3 év garanciát vállalunk.
Távúton történő vásárlás esetén 30 napra meghosszabbítottuk a szerződéstől való visszalépésre vonatkozó határidőt. A hagyományos üzleteinkben történő vásárlás során lehetősége van arra, hogy a nem megfelelő árut 30 napon belül egy másikra cserélje.

Minden körülmények között szeretnénk a kedvében járni.

A társaság székhelye

AUDIO PARTNER s.r.o.
Děkanská vinice I 1644
140 00 Praha (Prága) 4
Cg. szám: 27114147, Adószám: HU30434208
Tel.: 0680 021 358

Felelős személy: Tomáš Novák

Vásárló - ügyfél

Kijelölt természetes vagy jogi személy, aki egy kötelező érvényű megrendelést ad le kínálatunk alapján. Aktuális kínálatunk megtalálható weboldalunkon, a http://kytary.hu címen.

A személyes adatok védelme és biztonsága

Az eladó kijelenti, hogy valamennyi, a vásárlót és annak az adatfeldolgozó weboldalán végrehajtott tranzakcióját érintő információt bizalmasan kezeli különös hangsúlyt fektetve a személyes adatokkal való visszaélés megakadályozására. A személyes adatok a vásárló jóváhagyása nélkül nem kerülnek továbbításra semmilyen harmadik személy részére. A vásárlók személyes adatait az eladó fél csupán saját céljaira használja fel a Tt. 101/2001 számú törvénye értelmében, elsősorban a vásárlókkal folytatott kommunikációhoz. Ezen adatok szigorú belső ellenőrzésen esnek át.

Az eladó a vásárlók személyes adatait legalább 5 éven keresztül megőrzi, ami a számviteli bejegyzések megőrzésének kötelezettségéből ered a Tt. 563/1991 számú törvénye értelmében. Az eladó főként a megrendelésekkel és eladási bizonylatokkal kapcsolatos információkat őrzi meg.

A regisztrált vásárló módosíthatja személyes adatait közvetlenül saját vásárlói számláján vagy igénybe veheti ügyfélszolgálatunkat a módosítás végrehajtásához a e-mail címen. Ha a vásárló töröltetni szeretné személyes adatait azt a következő e-mail címen teheti meg: .

Az eladó regisztrációs száma a személyes adatok védelméért felelős hivatalnál 00052351.

Rendelés

Az adásvételi szerződés a kötelező érvényű megrendelés alapján jön létre, ezt követően az áru értékesítésre kerül. A megrendelés kötelező érvényűvé válik az eladó általi elfogadása pillanatában. A kötelező érvényű megrendelésnek tartalmaznia kell a következő adatokat: a vásárló nevét és címét, beleértve a telefonszámát és e-mail címét is, az igényelt áru pontos darabszámát, a választott fizetési módot, az áruátadás módját, az áru árát és szállítási módját. A megrendelés mindkét fél számára kötelező érvényűnek tekintendő, amennyiben nem kerül sor a szerződés feltételeinek megszegésére a megrendelés idején. A "különleges megrendelésre” történő áru vásárlása esetén, amelyet a vásárló külön kérésére kell megrendelni a gyártónál vagy a beszállítónál, az eladó akár a vételár 100 %-ig terjedő előleget kérhet.

A távközlési kommunikációs eszközök használatának költsége

A távközlési kommunikációs eszközök használatának költsége a vásárlót terheli.

ÁFA nélküli vásárlás az EU-s vásárlók számára (Csehországon kívül)

Amennyiben a vásárló ÁFA nélküli számla kiállítását igényli, a megrendelésben ki kell tölteni a cégjegyzékszámot és adószámot, a megrendeléshez fűzött megjegyzésben pedig fel kell tüntetni a „Számla kiállítása ÁFA nélkül” igényt. Az említett feltételek teljesítése nélkül a számla a megszokott módon ÁFÁ-val együtt kerül kiállításra. A küldemény postázását követően ez nem módosítható.

Áraink

Áraink megegyeznek a webshopban és az üzletekben is. A vásárló azon az áron vásárolhatja meg az árut, amely a megrendelés pillanatában van érvényben. Néhány árutípusra kedvezmény vonatkozhat, amely kedvezmény időhatárhoz kötött. Az eladó fél fenntartja magának a jogot a kedvezmény megszüntetésére, ha az áru már kiárusításra került.

Termékinformáció

A termékek leírása és műszaki specifikációja, amely fel van tüntetve weboldalainkon is, a gyártók által szolgáltatott információkból indul ki és folyamatosan módosulhat.

Az eladó fél fenntartja magának a jogot, hogy szükség esetén frissítse vagy módosítsa ezeket az információkat. A leírásokban és műszaki specifikációkban hibás adatok is szerepelhetnek.

Fizetés és továbbítás

A termék az eladó tulajdonát képezi egészen addig, amíg a vevő a teljes vételárat ki nem fizeti. A vásárlás történhet:

  • Készpénzzel - a fióküzletekben
  • Utánvétellel - a vásárló a küldemény átvételekor fizet a szállítmányozónak
  • Banki átutalással (előre fizetés) - a vásárló átutalja a teljes összeget az eladó fél bankszámlájára, amelyet a Raiffeisenbank a.s. társaságnál vezet. A megrendelés teljesítésére csak a teljes összeg az eladó fél számlájára történő írásával kerül sor.
  • Gyors fizetés online - egyszerűen, gyorsan és biztonságosan fizethet a PayU fizetési átjárónak köszönhetően.
    Részleteket a Fizetési mód szekcióban talál.

Áruszállítás

  • A megrendelt áru kézbesítése a lehető legrövidebb időn belül megtörténik, figyelembe véve a raktárkészletet illetve az eladó kapacitását. A szállítási határidő, amely az eladó weboldalain van feltüntetve, csupán tájékoztató jellegű és eltérhet a valós szállítási határidőtől.
  • A kézbesítés módja és az átvétel helye a megrendelés alapján van megállapítva. A kézbesítést a meghatározott címre az eladó fél biztosítja. A küldemény mindig biztosítva van és adóbizonylatot is tartalmaz.
  • Az áru kiszállítását az eladó szerződéses szállítmányozója biztosítja Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon. A szállítási költség a Szállítás részben lévő aktuális árjegyzék alapján állapítható meg.
  • Az áru kézbesítésénél nem alkalmazunk semmilyen korlátozást.

A megrendelés visszavonása a vásárló részéről

  • A vásárló visszavonhatja a rendelését, amennyiben az áru még nem került továbbításra és nem került sor előleg átvételére sem. A visszavonás telefonon történik a 0680 021 358 telefonszámon.
  • Ha a vásárló olyan megrendelést von vissza, amelyre előzőleg előleget fizetett, nem áll jogában visszaigényelni azt.

A megrendelés törlése az eladó fél részéről

Az eladó fél fenntartja magának a jogot a megrendelés vagy annak egy részének visszavonására a következő esetekben:

  • A megrendelt áru nincs raktárkészleten, már nem gyártják, vagy nem szállítják, vagy az hosszú időn keresztül nem elérhető
  • A termék ára jelentős mértékben megváltozott vagy hibásan lett megállapítva.

Abban az esetben, ha a vásárló már kifizette a teljes vételárat esetleg annak egy részét, az készpénzben kerül visszatérítésre, vagy a lehető legrövidebb határidőn belüli átutalással a vevő számlájára kerül.

Jótállási idő

Termékeinkre 36 hónapos garanciát vállalunk. Azon termékeinkre, amelyek használtként vannak megjelölve, ki lettek csomagolva vagy megsérültek, 12 hónap jótállást vállalunk.

Elektromos árbevétel nyilvántartás

Az bevételek nyilvántartásáról szóló törvény alapján az eladó fél köteles számlát kiállítani a vevőnek. A számla kiállításával egyidejűleg a bevételt az adóhivatalnál, on-line módon köteles bejelenteni. Technikai problémák esetén ezt a bejelentési kötelezettségét 48 órán belül teljesítenie kell.

Reklamáció

A vásárlónak joga van megreklamálni az árut a reklamációs szabályzat alapján, amely a Reklamáció részben van feltüntetve.

Visszalépés a vételi szerződéstől

A vásárlónak lehetősége van a vételi szerződéstől való visszalépésre a Visszalépés a vételi szerződéstől lapon található feltételek szerint.

Árengedmények és kuponok

Árengedmények, kedvezményes akciók, kuponok és további árcsökkentések nem kombinálhatóak (amennyiben ez nincs másként feltüntetve). A vásárló csupán egy kedvezményt érvényesíthet minden egyes megrendelésnél.

Ajándékutalványok és azok felhasználásának feltételei

Az utalvány értéke a vásárláskor levonásra kerül a termék árából. Ha az utalvány értéke nagyobb, mint maga a termék ára, a megmaradt külömbség pénzre váltása nem lehetséges. Egy utalvány csupán egy alkalommal használható fel. Reklamáció vagy a szerződéstől való visszalépés esetén, amikor a fizetés utalvánnyal történt, a visszatérítés egy pótutalvány kiállításával történik meg.
A termékvásárlásra az AUDIO PARTNER, s.r.o. társaság hatályos feltételei és reklamációs szabályzata vonatkozik. Elvesztés vagy eltulajdonítás esetén nem igényelhető pótutalvány.

Vásárlói bónusz

A vásárlói bónusz lényege, hogy megjutalmazzuk a Kytary.hu hűséges vásárlóit. A bónusz virtuális fizetőeszközként működik, amellyel vásárlóinkat jutalmazzuk minden egyes megrendelés után. A bónusz a vevő neve alatt van vezetve és hozzá van rendelve vásárlói számlájához. Minden egyes termék után eltérő bónusz jár, amelyre a vásárló vásárláskor tesz szert. A bónusz összege nincs pontosan meghatározva, és idővel változhat. Nem számít, hogy az ügyfél a webshopunkban esetleg telefonon keresztül adja le a rendelését, vagy épp fióküzletben. Amennyiben a vásárlás nem az internetes áruházban történt, a vevő az eladó személynél jelenti be annak a vevői fióknak az azonosítóit, amelyre a bónoszt jóvá kívánja iratni. 1 bónuszpont = 1 HUF, az összegyűjtött bónuszpontokat a következő vásárláskor lehet felhasználni. A bónusz segítségével a termék árának legfeljebb az 50%-át lehet kifizetni. Ha a vevő az árut visszaadja, vagy a rendelését sztornózza, akkor a levont bónuszt nem kapja vissza. A bónusz számla aktuális állását a "Bónuszaim" lapon lehet megtekinteni, a vevői fiókba való bejelentkezés után a képernyő jobb felső sarkában a saját névre való kattintás után , a legördülő menü opciójának a kijelölése után. A Kytary.hu fenntartja magának a jogot a bónusz hozzáadására vagy levonására saját belátása szerint. A felhasznált bónusz nem vehető vissza. Ha az ügyfél felhasználja a bónuszt, nincs joga annak visszaigénylésére (pld. olyan esetben, ha az árut visszaküldi, stb.).

További információkat a vásárlói bónuszról itt talál.

Kérjük várjon