Reklamáció
Általános információk
Annak érdekében, hogy elérjük az Ön teljes elégedettségét, kizárólag minőségi árut kínálunk, amelynél teljes mértékben biztosak vagyunk az ár/minőség arány előnyösségéről. Amennyiben ennek ellenére bármely ok merülne fel a reklamációra, kérjük, hogy az alábbi pontok szerint járjon el annak érdekében, hogy a reklamáció elismerésre és a lehető legrövidebb időn belül elintézésre kerülhessen.
Minden esetben igyekszünk olyan megoldást találni, amely Önnek a leginkább megfelel!
A küldemény szállítása során keletkezett károsodás
- A vásárló köteles az átvételnél ellenőrizni a küldemény állapotát, és elutasítani a nem teljes vagy sérült küldeményt. Ha ennek ellenére a vásárló csak az átvételt követően állapítja meg, hogy a küldemény sérült, köteles haladéktalanul e-mailben (adja meg: nevét, a megrendelés számát és a sérülés leírását) tájékoztatni az eladót. A Reklamációs Osztály biztosítja a mielőbbi cserét.
A termék első használata során felmerülő hiba
Ha a hiba a termék első használatakor, de legkésőbb az eladástól számított 3 napon belül merül fel, az eladó a reklamáció gyors megoldását biztosítja egy hibátlan darabra történő csere formájában, amennyiben teljesül az összes, az alábbi pontokban összefoglalt feltétel:
- Az áru láthatóan nem használt és nyilvánvaló, hogy a hibát nem a vásárló okozta.
- Az adott áru raktáron van az üzletben (egyébként a csere nem lehetséges).
Reklamáció a garanciális időn belül
- A vásárló köteles tájékoztatást nyújtani az eladó részére a hibákról (reklamáció) haladéktalanul azt követően, hogy a hibát megállapította.
- A reklamáció átvételének feltétele, hogy a garanciális időn belül kerüljön benyújtásra, amelynek tartama 36 hónap.
- A vásárlónak igazolnia kell az áruvásárlást (pl. a vásárlást igazoló bizonylattal).
- Az eladó nem vállal felelősséget a károkért, amelyek a termék szakszerűtlen használatából adódóan keletkeztek, illetve a károkért, amelyeket külső események vagy hibás kezelés okozott. Az ilyen hibákra a garancia nem vonatkozik.
- A garancia nem vonatkozik a dolgok (vagy azok alkatrészeinek) megszokott elhasználódására a használat következtében. A termék rövidebb életciklusa nem tekinthető hibának, ezért nem ad okot a reklamációra.
- Ha a vásárló érvényesíti a hibás teljesítésre vonatkozó jogát, az eladó írásban (e-mailben) igazolja vissza neki, hogy mikor élt ezzel a jogával, valamint a javítás végrehajtását és annak tartamát.
- Az eladó vállalja, hogy a hibás árut megjavítja vagy kicseréli a megreklamált áru kézhezvételét követő legkésőbb 30 naptári napon belül és tájékoztatja a vásárlót a reklamáció rendezéséről, e-mailben van telefonon.
Reklamációs eljárás
- A reklamációs űrlap kinyomtatható, kézzel kitölthető és elküldhető az alábbi címre. PDF formátumban letölthető itt.
A vásárló személyesen vagy egy szállítmányozó szolgáltató segítségével kézbesíti a reklamált árut a vásárlást igazoló bizonylattal együtt és esetleg a fent említett Reklamációs űrlappal az alábbi címre.
A vásárlónak lehetősége van arra, hogy felvegye a kapcsolatot a reklamációs osztállyal, amely biztosítja a reklamált árut szállítását az eladó költségére.
AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.hu
A Reklamációs Osztály nyitvatartása: hétfő-péntek: 10-17 óra
Reklamációs Osztály
Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4 - Modřany
Email:- Postau úton történő küldés esetén kérjük, gondosan csomagolja be az árut. Az esetleges károsodásért a szállítás közben az eladó nem vállal felelősséget.
Az árut ne küldje utánvétellel. Az ilyen küldeményeket nem tudjuk fogadni. - A reklamációs eljárás elindításáról és annak menetéről a vásárlót a Reklamációs Űrlapon feltüntetett e-mail címen fogjuk tájékoztatni.