Reklamáció a garanciális időn belül
Általános információk
Vásárlóink elégedettségét szem előtt tartva csak a legjobb minőségű termékeket kínáljuk, amelyek ár-érték arányáról teljesen meggyőződtünk. Ha ennek ellenére is van ok a panaszra, az alábbi pontok szerint járjon el, hogy a panasz mielőbb elbírálható legyen.
Minden esetben törekszünk vásárlóbarát megoldást találni.
A reklamációs osztály elérhetőségei
AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.hu
Reklamációs osztály
Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4 - Modřany, Česká republika
Email:
Szállítás közben sérült csomag
A vevő jogosult a csomag átvételekor ellenőrizni a csomag állapotát, és megtagadni a hiányos vagy sérült csomagok átvételét. Amennyiben a vevő ennek ellenére az átvételt követően észleli, hogy a küldemény megsérült, köteles az eladót indokolatlan késedelem nélkül e-mailben értesíteni (nevének, rendelési számának és a sérülés leírásának feltüntetésével). A reklamációs osztály biztosítja a lehető leggyorsabb cserét.
Hiba a termék első használatakor
Ha a hiba a termék első használatakor, de legkésőbb az értékesítéstől számított 3 napon belül kiderül, az eladó új, hibátlan darab cseréje mellett a reklamációra gyors megoldást biztosít, feltéve, hogy az alábbi pontok mindegyike teljesül:
- Az áru láthatóan nem használt, és egyértelmű, hogy a hibát nem a vásárló okozta.
- A kérdéses áruból van raktáron (egyébként csere nem lehetséges).
Reklamáció a garanciális időn belül
- A vevő köteles a hibák felfedezését követően haladéktalanul értesíteni az eladót a hibákról (reklamációról).
- A reklamáció átvételének feltétele, hogy azt a szavatossági időn belül, azaz 36 hónapig érvényesítsék.
- A reklamációhoz a vásárlást igazoló bizonylat bemutatása szükséges, mely jótállási jegyként is szolgál.
- Az eladó nem vállal felelősséget a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károkért, illetve a külső eseményekből és hibás kezelésből eredő károkért. Az ilyen hibákra nem terjed ki a garancia.
- A garancia nem terjed ki a termék (vagy alkatrészeinek) használatból eredő normál kopására. A termék rövidebb élettartama nem tekinthető hibának, így nem ok a reklamációra.
- Ha a vevő hibás teljesítés miatt érvényesít jogot, az eladó írásban (e-mailben) visszaigazolja a jog érvényesítésének időpontját, valamint a javítás végrehajtását és annak időtartamát.
- Az eladó vállalja, hogy a reklamált áru átvételét követő 30 naptári napon belül a hibás árut megjavítja vagy kicseréli, és a reklamáció kezeléséről a vásárlót e-mailben vagy telefonon tájékoztatja.
- Reklamáció esetén az eladót terhelik a visszaszállítás költségei. Ebben az esetben a vevőnek dokumentálnia kell az áruszállításra vonatkozó adóbizonylatot az igény érvényesítéshez.
A reklamáció érvényesítése
A Kytary.hu költségére kívánja reklamálni az árut?
- 1. Az árut gondosan csomagolja be.
- 2. Használja a dpd.cz/kytary linket a DPD -n keresztüli átvétel megrendeléséhez. Az űrlap második lépésében található megjegyzés rovatba kérjük adja meg az áru visszaküldésének okát és a visszatérítéshez szükséges bankszámlaszámot, vagy az áru nevét vagy kódját, amelyet a visszaküldött termékért cserébe szeretne.
- a) Átvétel DPD futárral az Ön címén a kiválasztott napon (a csomag maximális kerülete 300 cm, leghosszabb éle 170 cm, a csomag maximális súlya 31,5 kg).
- b) Az áru leadása a DPD Pickup hálózat kiszállítási pontján, ahol lehetővé teszik a csomagok visszaküldését, lásd: dpd.com/hu/ (a csomag maximális kerülete 250 cm, leghosszabb széle 100 cm, a csomag maximális súlya 15 kg).
- 4. Várja meg, amíg megérkezik a futár, vagy vigye el a csomagot a kézbesítési pontra.
3. Két opció közül választhat:
Túlméretes a reklamálni kívánt tétel?
- 1. Töltse ki az adásvételi szerződéstől való elálláshoz szükséges elektronikus űrlapot, és küldje el a vásárlást igazoló dokumentummal, címével és a kívánt átvételi dátummal a e-mail címre. Kérjük, hogy az átvétel időpontját néhány nappal későbbre állítsa be, hogy időben meg tudjuk rendelni az áru átvételét.
- 2. Az árut gondosan csomagolja be.
- 3. Ügyfélszolgálatunk vagy közvetlenül a fuvarozó visszaigazolja a küldemény átvételének időpontját.
- 4. Várja meg a futárt és adja át az árut.
Saját költségén kívánja elküldeni az árut reklamáció céljából egy másik szállítóval?
- 1. Töltse ki az adásvételi szerződéstől való elálláshoz szükséges elektronikus űrlapot, és küldje el a vásárlást igazoló dokumentummal együtt a e-mail címre, vagy nyomtassa ki és csatolja az áruhoz a vásárlást igazoló dokumentum másolatával együtt.
- 2. Gondosan csomagolja be az árut és küldje el címünkre:
AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.hu
Reklamációs osztály
Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4 - Modřany, Česká republika
Email:
Küldéskor gondosan csomagolja be az árut. Az eladó nem vállal felelősséget a szállítás során keletkezett károkért.
Az árut semmiképp ne küldje utánvéttel. Ilyen küldeményeket nem áll módunkban átvenni.