Hangoljuk a sütiket

A sütik olyan apró fájlok, amelyek különféle célokból tárolódnak el azon az eszközön, amelyről belépett honlapunkra. Amennyiben elfogadja a süti fájlokat, a Kytary.hu honlapon tett látogatása tökéletes harmóniában lesz várakozásaival.

Süti preferenciaközpont

Lényeges sütik – ezek lényegesek az e-bolt működéséhez

Ezek a sütik nekünk olyanok, mint a zenésznek a hangszer. Ezek nélkül semmit nem tudunk jól játszani. Az ilyen típusú sütiknek aktívnak kell maradniuk ahhoz, hogy Ön honlapunk összes szolgáltatását igénybe vehesse.

Analitikai és funkcionális sütik – Ezekre az értékeléshez van szükségünk

Ez a típusú süti segít figyelemmel kísérni, mi történik honlapunkon, továbbá annak felmérésére használjuk, hogy ügyfeleink hogyan használják honlapunkat.

Az analitikai és funkcionális sütik tudják figyelni, hogy ügyfeleink mennyi időt töltenek honlapunkon vagy egyéb felkeresett honlapokon.

Ezeknek a sütiknek a segítségével tudjuk az Ön fülének legjobban hangzó hangokat játszani, továbbá úgy tudjuk hangolni honlapunkat, hogy Ön elégedett legyen annak funkcióival.

Az analitikai sütik segítségével összeállított információk semmilyen személyt nem azonosítanak.

Marketing sütik – Ezekre a reklámok konfigurálásához van szükség

Marketing sütiket annak biztosítására használunk, hogy az Ön böngészője az internetes tartalmak megtekintési szokásai alapján az Ön érdeklődésére leginkább számot tartó reklámokat jelenítsen meg. Ezeket a fájlokat mi vagy a reklámok szolgáltatói használják, és a mi honlapunkról, valamint az Ön által korábban felkeresett honlapokról összeállított információkat kombinálhatják. Ha úgy dönt, hogy ezeket a fájlokat eltávolítja vagy deaktiválja, az Ön számára látható reklámok olyanok lesznek, mint metálosnak a rezesbanda.

Reklamáció

Általános információk

Annak érdekében, hogy elérjük az Ön teljes elégedettségét, kizárólag minőségi árut kínálunk, amelynél teljes mértékben biztosak vagyunk az ár/minőség arány előnyösségéről. Amennyiben ennek ellenére bármely ok merülne fel a reklamációra, kérjük, hogy az alábbi pontok szerint járjon el annak érdekében, hogy a reklamáció elismerésre és a lehető legrövidebb időn belül elintézésre kerülhessen.

Minden esetben igyekszünk olyan megoldást találni, amely Önnek a leginkább megfelel!

A küldemény szállítása során keletkezett károsodás

  • A vásárló köteles az átvételnél ellenőrizni a küldemény állapotát, és elutasítani a nem teljes vagy sérült küldeményt. Ha ennek ellenére a vásárló csak az átvételt követően állapítja meg, hogy a küldemény sérült, köteles haladéktalanul e-mailben (adja meg: nevét, a megrendelés számát és a sérülés leírását) tájékoztatni az eladót. A Reklamációs Osztály biztosítja a mielőbbi cserét.

A termék első használata során felmerülő hiba

Ha a hiba a termék első használatakor, de legkésőbb az eladástól számított 3 napon belül merül fel, az eladó a reklamáció gyors megoldását biztosítja egy hibátlan darabra történő csere formájában, amennyiben teljesül az összes, az alábbi pontokban összefoglalt feltétel:

  • Az áru láthatóan nem használt és nyilvánvaló, hogy a hibát nem a vásárló okozta.
  • Az adott áru raktáron van az üzletben (egyébként a csere nem lehetséges).

Reklamáció a garanciális időn belül

  • A vásárló köteles tájékoztatást nyújtani az eladó részére a hibákról (reklamáció) haladéktalanul azt követően, hogy a hibát megállapította.
  • A reklamáció átvételének feltétele, hogy a garanciális időn belül kerüljön benyújtásra, amelynek tartama 36 hónap.
  • A vásárlónak igazolnia kell az áruvásárlást (pl. a vásárlást igazoló bizonylattal).
  • Az eladó nem vállal felelősséget a károkért, amelyek a termék szakszerűtlen használatából adódóan keletkeztek, illetve a károkért, amelyeket külső események vagy hibás kezelés okozott. Az ilyen hibákra a garancia nem vonatkozik.
  • A garancia nem vonatkozik a dolgok (vagy azok alkatrészeinek) megszokott elhasználódására a használat következtében. A termék rövidebb életciklusa nem tekinthető hibának, ezért nem ad okot a reklamációra.
  • Ha a vásárló érvényesíti a hibás teljesítésre vonatkozó jogát, az eladó írásban (e-mailben) igazolja vissza neki, hogy mikor élt ezzel a jogával, valamint a javítás végrehajtását és annak tartamát.
  • Az eladó vállalja, hogy a hibás árut megjavítja vagy kicseréli a megreklamált áru kézhezvételét követő legkésőbb 30 naptári napon belül és tájékoztatja a vásárlót a reklamáció rendezéséről, e-mailben van telefonon.

Reklamációs eljárás

  • A reklamációs űrlap kinyomtatható, kézzel kitölthető és elküldhető az alábbi címre. PDF formátumban letölthető itt.
  • A vásárló személyesen vagy egy szállítmányozó szolgáltató segítségével kézbesíti a reklamált árut a vásárlást igazoló bizonylattal együtt és esetleg a fent említett Reklamációs űrlappal az alábbi címre.

    A vásárlónak lehetősége van arra, hogy felvegye a kapcsolatot a reklamációs osztállyal, amely biztosítja a reklamált árut szállítását az eladó költségére.

    AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.hu
    Reklamációs Osztály
    Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4 - Modřany

    A Reklamációs Osztály nyitvatartása: hétfő-péntek: 10-17 óra

    Email:
  • Postau úton történő küldés esetén kérjük, gondosan csomagolja be az árut. Az esetleges károsodásért a szállítás közben az eladó nem vállal felelősséget.
    Az árut ne küldje utánvétellel. Az ilyen küldeményeket nem tudjuk fogadni.
  • A reklamációs eljárás elindításáról és annak menetéről a vásárlót a Reklamációs Űrlapon feltüntetett e-mail címen fogjuk tájékoztatni.

© AUDIO PARTNER s.r.o.

Keresett kifejezések

Kategóriák

Márkák

Kérjük várjon