Reklamáció

Általános információk

Annak érdekében, hogy elérjük az Ön teljes elégedettségét, kizárólag minőségi árut kínálunk, amelynél teljes mértékben biztosak vagyunk az ár/minőség arány előnyösségéről. Amennyiben ennek ellenére bármely ok merülne fel a reklamációra, kérjük, hogy az alábbi pontok szerint járjon el annak érdekében, hogy a reklamáció elismerésre és a lehető legrövidebb időn belül elintézésre kerülhessen.

Minden esetben igyekszünk olyan megoldást találni, amely Önnek a leginkább megfelel!

A küldemény szállítása során keletkezett károsodás

  • A vásárló köteles az átvételnél ellenőrizni a küldemény állapotát, és elutasítani a nem teljes vagy sérült küldeményt. Ha ennek ellenére a vásárló csak az átvételt követően állapítja meg, hogy a küldemény sérült, köteles haladéktalanul e-mailben (adja meg: nevét, a megrendelés számát és a sérülés leírását) tájékoztatni az eladót. A Reklamációs Osztály biztosítja a mielőbbi cserét.

A termék első használata során felmerülő hiba

Ha a hiba a termék első használatakor, de legkésőbb az eladástól számított 3 napon belül merül fel, az eladó a reklamáció gyors megoldását biztosítja egy hibátlan darabra történő csere formájában, amennyiben teljesül az összes, az alábbi pontokban összefoglalt feltétel:

  • Az áru láthatóan nem használt és nyilvánvaló, hogy a hibát nem a vásárló okozta.
  • Az adott áru raktáron van az üzletben (egyébként a csere nem lehetséges).

Reklamáció a garanciális időn belül

  • A vásárló köteles tájékoztatást nyújtani az eladó részére a hibákról (reklamáció) haladéktalanul azt követően, hogy a hibát megállapította.
  • A reklamáció átvételének feltétele, hogy a garanciális időn belül kerüljön benyújtásra, amelynek tartama 36 hónap.
  • A vásárlónak igazolnia kell az áruvásárlást (pl. a vásárlást igazoló bizonylattal).
  • Az eladó nem vállal felelősséget a károkért, amelyek a termék szakszerűtlen használatából adódóan keletkeztek, illetve a károkért, amelyeket külső események vagy hibás kezelés okozott. Az ilyen hibákra a garancia nem vonatkozik.
  • A garancia nem vonatkozik a dolgok (vagy azok alkatrészeinek) megszokott elhasználódására a használat következtében. A termék rövidebb életciklusa nem tekinthető hibának, ezért nem ad okot a reklamációra.
  • Ha a vásárló érvényesíti a hibás teljesítésre vonatkozó jogát, az eladó írásban (e-mailben) igazolja vissza neki, hogy mikor élt ezzel a jogával, valamint a javítás végrehajtását és annak tartamát.
  • Az eladó vállalja, hogy a hibás árut megjavítja vagy kicseréli a megreklamált áru kézhezvételét követő legkésőbb 30 naptári napon belül és tájékoztatja a vásárlót a reklamáció rendezéséről, e-mailben van telefonon.

Reklamációs eljárás

  • A reklamációs űrlap kinyomtatható, kézzel kitölthető és elküldhető az alábbi címre. PDF formátumban letölthető itt.
  • A vásárló személyesen vagy egy szállítmányozó szolgáltató segítségével kézbesíti a reklamált árut a vásárlást igazoló bizonylattal együtt és esetleg a fent említett Reklamációs űrlappal az alábbi címre.

    A vásárlónak lehetősége van arra, hogy felvegye a kapcsolatot a reklamációs osztállyal, amely biztosítja a reklamált árut szállítását az eladó költségére.

    AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.hu
    Reklamációs Osztály
    Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4 - Modřany

    A Reklamációs Osztály nyitvatartása: hétfő-péntek: 9-20 óra, szombat: 10-17 óra között, vasárnap: zárva

    Szombaton csak fogadjuk az új javításokat és kiadjuk a készeket. Nem végzünk javítást megvárásra. Köszönjük a megértést.

    Email:
  • Postau úton történő küldés esetén kérjük, gondosan csomagolja be az árut. Az esetleges károsodásért a szállítás közben az eladó nem vállal felelősséget.
    Az árut ne küldje utánvétellel. Az ilyen küldeményeket nem tudjuk fogadni.
  • A reklamációs eljárás elindításáról és annak menetéről a vásárlót a Reklamációs Űrlapon feltüntetett e-mail címen fogjuk tájékoztatni.
Kérjük várjon