Hangoljuk a sütiket

A sütik olyan apró fájlok, amelyek különféle célokból tárolódnak el azon az eszközön, amelyről belépett honlapunkra. Amennyiben elfogadja a süti fájlokat, a Kytary.hu honlapon tett látogatása tökéletes harmóniában lesz várakozásaival.

Süti preferenciaközpont

Lényeges sütik – ezek lényegesek az e-bolt működéséhez

Ezek a sütik nekünk olyanok, mint a zenésznek a hangszer. Ezek nélkül semmit nem tudunk jól játszani. Az ilyen típusú sütiknek aktívnak kell maradniuk ahhoz, hogy Ön honlapunk összes szolgáltatását igénybe vehesse.

Analitikai és funkcionális sütik – Ezekre az értékeléshez van szükségünk

Ez a típusú süti segít figyelemmel kísérni, mi történik honlapunkon, továbbá annak felmérésére használjuk, hogy ügyfeleink hogyan használják honlapunkat.

Az analitikai és funkcionális sütik tudják figyelni, hogy ügyfeleink mennyi időt töltenek honlapunkon vagy egyéb felkeresett honlapokon.

Ezeknek a sütiknek a segítségével tudjuk az Ön fülének legjobban hangzó hangokat játszani, továbbá úgy tudjuk hangolni honlapunkat, hogy Ön elégedett legyen annak funkcióival.

Az analitikai sütik segítségével összeállított információk semmilyen személyt nem azonosítanak.

Marketing sütik – Ezekre a reklámok konfigurálásához van szükség

Marketing sütiket annak biztosítására használunk, hogy az Ön böngészője az internetes tartalmak megtekintési szokásai alapján az Ön érdeklődésére leginkább számot tartó reklámokat jelenítsen meg. Ezeket a fájlokat mi vagy a reklámok szolgáltatói használják, és a mi honlapunkról, valamint az Ön által korábban felkeresett honlapokról összeállított információkat kombinálhatják. Ha úgy dönt, hogy ezeket a fájlokat eltávolítja vagy deaktiválja, az Ön számára látható reklámok olyanok lesznek, mint metálosnak a rezesbanda.

Reklamáció a garanciális időn belül

Általános információk

Vásárlóink elégedettségét szem előtt tartva csak a legjobb minőségű termékeket kínáljuk, amelyek ár-érték arányáról teljesen meggyőződtünk. Ha ennek ellenére is van ok a panaszra, az alábbi pontok szerint járjon el, hogy a panasz mielőbb elbírálható legyen.

Minden esetben törekszünk vásárlóbarát megoldást találni.

A reklamációs osztály elérhetőségei

AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.hu
Reklamációs osztály
Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4 - Modřany, Česká republika

Tel.: +36 18 089 562
Email:

Szállítás közben sérült csomag

A vevő jogosult a csomag átvételekor ellenőrizni a csomag állapotát, és megtagadni a hiányos vagy sérült csomagok átvételét. Amennyiben a vevő ennek ellenére az átvételt követően észleli, hogy a küldemény megsérült, köteles az eladót indokolatlan késedelem nélkül e-mailben értesíteni (nevének, rendelési számának és a sérülés leírásának feltüntetésével). A reklamációs osztály biztosítja a lehető leggyorsabb cserét.

Hiba a termék első használatakor

Ha a hiba a termék első használatakor, de legkésőbb az értékesítéstől számított 3 napon belül kiderül, az eladó új, hibátlan darab cseréje mellett a reklamációra gyors megoldást biztosít, feltéve, hogy az alábbi pontok mindegyike teljesül:

  • Az áru láthatóan nem használt, és egyértelmű, hogy a hibát nem a vásárló okozta.
  • A kérdéses áruból van raktáron (egyébként csere nem lehetséges).

Reklamáció a garanciális időn belül

  • A vevő köteles a hibák felfedezését követően haladéktalanul értesíteni az eladót a hibákról (reklamációról).
  • A reklamáció átvételének feltétele, hogy azt a szavatossági időn belül, azaz 36 hónapig érvényesítsék.
  • A reklamációhoz a vásárlást igazoló bizonylat bemutatása szükséges, mely jótállási jegyként is szolgál.
  • Az eladó nem vállal felelősséget a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károkért, illetve a külső eseményekből és hibás kezelésből eredő károkért. Az ilyen hibákra nem terjed ki a garancia.
  • A garancia nem terjed ki a termék (vagy alkatrészeinek) használatból eredő normál kopására. A termék rövidebb élettartama nem tekinthető hibának, így nem ok a reklamációra.
  • Ha a vevő hibás teljesítés miatt érvényesít jogot, az eladó írásban (e-mailben) visszaigazolja a jog érvényesítésének időpontját, valamint a javítás végrehajtását és annak időtartamát.
  • Az eladó vállalja, hogy a reklamált áru átvételét követő 30 naptári napon belül a hibás árut megjavítja vagy kicseréli, és a reklamáció kezeléséről a vásárlót e-mailben vagy telefonon tájékoztatja.
  • Reklamáció esetén az eladót terhelik a visszaszállítás költségei. Ebben az esetben a vevőnek dokumentálnia kell az áruszállításra vonatkozó adóbizonylatot az igény érvényesítéshez.

A reklamáció érvényesítése

A Kytary.hu költségére kívánja reklamálni az árut?

  1. 1. Az árut gondosan csomagolja be.
  2. 2. A DPD-n keresztül történő átvétel megrendeléséhez használja ezt a linket. Az űrlapon válassza ki a visszaküldés okát:
    1. a) Áruvisszaküldés - a 30 napos határidőn belüli elállás a vásárlási szerződéstől.
    2. b) Reklamáció a garanciális időn belül.
    3. c) Árucsere.
  3. 3. Írjon megjegyzést a visszaküldés okával együtt. A megjegyzésbe kérjük tüntesse fel a bankszámlaszámot, ahol visszaküldés esetén a visszatérítést, reklamáció esetén a hiba leírását, vagy a termék kódját, amelyet a visszaküldött termék cseréjeként küldünk.
  4. 4. Két opció közül választhat:
    1. a) Átvétel DPD futárral az Ön címén a kiválasztott napon (a csomag maximális kerülete 300 cm, leghosszabb éle 170 cm, a csomag maximális súlya 31,5 kg).
    2. b) Az áru leadása a DPD Pickup hálózat kiszállítási pontján, ahol lehetővé teszik a csomagok visszaküldését, lásd: dpd.com/hu/ (a csomag maximális kerülete 250 cm, leghosszabb széle 100 cm, a csomag maximális súlya 15 kg).
  5. 5. Várja meg, amíg megérkezik a futár, vagy vigye el a csomagot a kézbesítési pontra.

Túlméretes a reklamálni kívánt tétel?

  1. 1. Töltse ki az adásvételi szerződéstől való elálláshoz szükséges elektronikus űrlapot, és küldje el a vásárlást igazoló dokumentummal, címével és a kívánt átvételi dátummal a e-mail címre. Kérjük, hogy az átvétel időpontját néhány nappal későbbre állítsa be, hogy időben meg tudjuk rendelni az áru átvételét.
  2. 2. Az árut gondosan csomagolja be.
  3. 3. Ügyfélszolgálatunk vagy közvetlenül a fuvarozó visszaigazolja a küldemény átvételének időpontját.
  4. 4. Várja meg a futárt és adja át az árut.

Saját költségén kívánja elküldeni az árut reklamáció céljából egy másik szállítóval?

  1. 1. Töltse ki az adásvételi szerződéstől való elálláshoz szükséges elektronikus űrlapot, és küldje el a vásárlást igazoló dokumentummal együtt a e-mail címre, vagy nyomtassa ki és csatolja az áruhoz a vásárlást igazoló dokumentum másolatával együtt.
  2. 2. Gondosan csomagolja be az árut és küldje el címünkre:

    AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.hu
    Reklamációs osztály
    Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4 - Modřany, Česká republika
    Email:

    Küldéskor gondosan csomagolja be az árut. Az eladó nem vállal felelősséget a szállítás során keletkezett károkért.

    Az árut semmiképp ne küldje utánvéttel. Ilyen küldeményeket nem áll módunkban átvenni.

© AUDIO PARTNER s.r.o.

Keresett kifejezések

Kategóriák

Márkák

Kérjük várjon