Január 9. és 11. között ügyfélvonalunk nem lesz elérhető. Megértésüket köszönjük.

Reklamáció

Általános információk

Annak érdekében, hogy elérjük az Ön teljes elégedettségét, kizárólag minőségi árut kínálunk, amelynél teljes mértékben biztosak vagyunk az ár/minőség arány előnyösségéről. Amennyiben ennek ellenére bármely ok merülne fel a reklamációra, kérjük, hogy az alábbi pontok szerint járjon el annak érdekében, hogy a reklamáció elismerésre és a lehető legrövidebb időn belül elintézésre kerülhessen.

Minden esetben igyekszünk olyan megoldást találni, amely Önnek a leginkább megfelel!

A küldemény szállítása során keletkezett károsodás

  • A vásárló köteles az átvételnél ellenőrizni a küldemény állapotát, és elutasítani a nem teljes vagy sérült küldeményt. Ha ennek ellenére a vásárló csak az átvételt követően állapítja meg, hogy a küldemény sérült, köteles haladéktalanul e-mailben (adja meg: nevét, a megrendelés számát és a sérülés leírását) tájékoztatni az eladót. A Reklamációs Osztály biztosítja a mielőbbi cserét.

A termék első használata során felmerülő hiba

Ha a hiba a termék első használatakor, de legkésőbb az eladástól számított 3 napon belül merül fel, az eladó a reklamáció gyors megoldását biztosítja egy hibátlan darabra történő csere formájában, amennyiben teljesül az összes, az alábbi pontokban összefoglalt feltétel:

  • Az áru láthatóan nem használt és nyilvánvaló, hogy a hibát nem a vásárló okozta.
  • Az adott áru raktáron van az üzletben (egyébként a csere nem lehetséges).

Reklamáció a garanciális időn belül

  • A vásárló köteles tájékoztatást nyújtani az eladó részére a hibákról (reklamáció) haladéktalanul azt követően, hogy a hibát megállapította.
  • A reklamáció átvételének feltétele, hogy a garanciális időn belül kerüljön benyújtásra, amelynek tartama 36 hónap.
  • A vásárlónak igazolnia kell az áruvásárlást (pl. a vásárlást igazoló bizonylattal).
  • Az eladó nem vállal felelősséget a károkért, amelyek a termék szakszerűtlen használatából adódóan keletkeztek, illetve a károkért, amelyeket külső események vagy hibás kezelés okozott. Az ilyen hibákra a garancia nem vonatkozik.
  • A garancia nem vonatkozik a dolgok (vagy azok alkatrészeinek) megszokott elhasználódására a használat következtében. A termék rövidebb életciklusa nem tekinthető hibának, ezért nem ad okot a reklamációra.
  • Ha a vásárló érvényesíti a hibás teljesítésre vonatkozó jogát, az eladó írásban (e-mailben) igazolja vissza neki, hogy mikor élt ezzel a jogával, valamint a javítás végrehajtását és annak tartamát.
  • Az eladó vállalja, hogy a hibás árut megjavítja vagy kicseréli a megreklamált áru kézhezvételét követő legkésőbb 30 naptári napon belül és tájékoztatja a vásárlót a reklamáció rendezéséről, e-mailben van telefonon.

Reklamációs eljárás

  • A reklamációs űrlap kinyomtatható, kézzel kitölthető és elküldhető az alábbi címre. PDF formátumban letölthető itt.
  • A vásárló személyesen vagy egy szállítmányozó szolgáltató segítségével kézbesíti a reklamált árut a vásárlást igazoló bizonylattal együtt és esetleg a fent említett Reklamációs űrlappal az alábbi címre.

    A vásárlónak lehetősége van arra, hogy felvegye a kapcsolatot a reklamációs osztállyal, amely biztosítja a reklamált árut szállítását az eladó költségére.

    AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.hu
    Reklamációs Osztály
    Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4 - Modřany

    A Reklamációs Osztály nyitvatartása: hétfő-péntek: 9-20 óra, szombat: 10-17 óra között, vasárnap: zárva

    Szombaton csak fogadjuk az új javításokat és kiadjuk a készeket. Nem végzünk javítást megvárásra. Köszönjük a megértést.

    Email:
  • Postau úton történő küldés esetén kérjük, gondosan csomagolja be az árut. Az esetleges károsodásért a szállítás közben az eladó nem vállal felelősséget.
    Az árut ne küldje utánvétellel. Az ilyen küldeményeket nem tudjuk fogadni.
  • A reklamációs eljárás elindításáról és annak menetéről a vásárlót a Reklamációs Űrlapon feltüntetett e-mail címen fogjuk tájékoztatni.
Kérjük várjon