Vásárlóink elégedettségét szem előtt tartva csak a legjobb minőségű termékeket kínáljuk, amelyek ár-érték arányáról teljesen meggyőződtünk. Ha ennek ellenére is van ok a panaszra, az alábbi pontok szerint járjon el, hogy a panasz mielőbb elbírálható legyen.
Minden esetben törekszünk vásárlóbarát megoldást találni.
A reklamációs osztály elérhetőségei
AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.hu
Reklamációs osztály
Mezi Vodami 23, 143 00 Prága 4
Cseh Köztársaság
Tel.: +36 18 089 562
Email:
A vevő jogosult a csomag átvételekor ellenőrizni a csomag állapotát, és megtagadni a hiányos vagy sérült csomagok átvételét. Amennyiben a vevő ennek ellenére az átvételt követően észleli, hogy a küldemény megsérült, köteles az eladót indokolatlan késedelem nélkül e-mailben értesíteni (nevének, rendelési számának és a sérülés leírásának feltüntetésével). A reklamációs osztály biztosítja a lehető leggyorsabb cserét.
Ha a hiba a termék első használatakor, de legkésőbb az értékesítéstől számított 3 napon belül kiderül, az eladó új, hibátlan darab cseréje mellett a reklamációra gyors megoldást biztosít, feltéve, hogy az alábbi pontok mindegyike teljesül:
1. Az áru láthatóan nem használt, és egyértelmű, hogy a hibát nem a vásárló okozta.
2. A kérdéses áruból van raktáron (egyébként csere nem lehetséges).
1. Az árut gondosan csomagolja be.
2. A DPD-n keresztül történő átvétel megrendeléséhez használja ezt a linket. Az űrlapon válassza ki a visszaküldés okát:
a) Áruvisszaküldés - a 30 napos határidőn belüli elállás a vásárlási szerződéstől.
b) Reklamáció a garanciális időn belül.
c) Árucsere.
3. Írjon megjegyzést a visszaküldés okával együtt. A megjegyzésbe kérjük tüntesse fel a bankszámlaszámot, ahol visszaküldés esetén a visszatérítést, reklamáció esetén a hiba leírását, vagy a termék kódját, amelyet a visszaküldött termék cseréjeként küldünk.
4. 4. Két opció közül választhat:
a) Átvétel DPD futárral az Ön címén a kiválasztott napon (a csomag maximális kerülete 300 cm, leghosszabb éle 170 cm, a csomag maximális súlya 31,5 kg).
b) Az áru leadása a DPD Pickup hálózat kiszállítási pontján, ahol lehetővé teszik a csomagok visszaküldését, lásd: dpd.com/hu/ (a csomag maximális kerülete 250 cm, leghosszabb széle 100 cm, a csomag maximális súlya 15 kg).
5. Várja meg, amíg megérkezik a futár, vagy vigye el a csomagot a kézbesítési pontra.
1. Töltse ki az adásvételi szerződéstől való elálláshoz szükséges elektronikus űrlapot, és küldje el a vásárlást igazoló dokumentummal, címével és a kívánt átvételi dátummal a e-mail címre. Kérjük, hogy az átvétel időpontját néhány nappal későbbre állítsa be, hogy időben meg tudjuk rendelni az áru átvételét.
2. Az árut gondosan csomagolja be.
3. Ügyfélszolgálatunk vagy közvetlenül a fuvarozó visszaigazolja a küldemény átvételének időpontját.
4. 4. Várja meg a futárt és adja át az árut.
1. Töltse ki az adásvételi szerződéstől való elálláshoz szükséges elektronikus űrlapot, és küldje el a vásárlást igazoló dokumentummal, címével és a kívánt átvételi dátummal a e-mail címre. Kérjük, hogy az átvétel időpontját néhány nappal későbbre állítsa be, hogy időben meg tudjuk rendelni az áru átvételét.
2. Gondosan csomagolja be az árut és küldje el címünkre:
AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.hu
Reklamációs osztály
Mezi Vodami 23, 143 00 Prága 4
Cseh Köztársaság
Email:
Küldéskor gondosan csomagolja be az árut. Az eladó nem vállal felelősséget a szállítás során keletkezett károkért.
Az árut semmiképp ne küldje utánvéttel. Ilyen küldeményeket nem áll módunkban átvenni.