Logo
Mindent a vásárlásról

Gyakori kérdések

Üzleteink
  • Üzlet Prágában
    Mezi Vodami 23, 143 00 Prága 4
    Cseh Köztársaság

    Üzlet Brno
    Lidická 28, 602 00 Brno
    Cseh Köztársaság

  • A prágai üzlet nyitvatartási ideje hétfőtől szombatig 10:00 - 19:00, a brünni üzlet hétfőtől péntekig 9:30 - 18:00, szombaton 9:30 - 13:00.
Termékeink
  • A B-Stock olyan termék, amelynek kozmetikai hibája van, nincs meg az eredeti csomagolás, vagy amelyet már bemutattak egy üzletben, de 100%-ban működőképes. A hiba vagy sérülés leírása közvetlenül a termékleírásban található.
  • Az "Új" felirat a piacon újonnan megjelenő termékeket jelzi, míg az "Új nálunk" felirat olyan termékeket jelöl, amelyek már egy ideje a piacon vannak, és a Kytary.hu-n kínáljuk őket.
  • A butik hangszerek olyan speciálisan kiválasztott prémium hangszerek, amelyek ritkák, antik, kis szériás vagy egyedi, nehezen fellelhető vagy egyedi gyártásúak. Ezek a darabok általában nagy zenei, történelmi és gyűjtői értékkel bírnak. A Boutique részleg itt található.
  • Ha valamelyik termék hiányzik a kínálatunkból, vagy nem adunk róla elegendő információt, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a e-mail címen.
  • Ez az információ a termék ára alatt található. Használhatja a szűrő opciót is, hogy a Prágában vagy Brünnben elérhető termékeket lássa.
  • Ha az áruk raktárkészletként vannak feltüntetve, akkor azok fizikailag központi raktárunkban vagy üzleteinkben találhatók. Ez az információ a termékoldalon közvetlenül az ár alatt található, ahol a "Raktáron" feliratra kattintva/koppintva részletes információk nyílnak meg a termék helyéről. Ha a termék a beszállítónál van, úton van hozzánk, vagy a boltban van kiállítva, azt mindig a várható szállítási dátummal együtt jelezzük.
  • Ez azt jelenti, hogy jelenleg nincs raktáron az áru, és a szállítótól kérünk szállítást. A szállítási határidőt kérésre megadjuk.
  • Ta megjelölt áruk nem vadonatújak. Vagy az üzletben állították ki, vagy kicsomagolták, vagy a vásárló használta, vagy szakember javította. Ezeknek az áruknak az ára alacsonyabb, mint az új áruké, és általában 12 hónap, egyes esetekben 36 hónap garancia vonatkozik rájuk (a garancia hossza a terméken fel van tüntetve).
  • Saját fotóstúdiónk van, és mi magunk készítjük a termékekről a saját fotóinkat. Ritkán használunk közvetlenül a gyártóktól származó fotókat.
Megrendelések
  • Minden megrendelést a lehető leggyorsabban bonyolítunk, mert el tudjuk képzelni, mennyire várja új hangszerét vagy kiegészítőit. A raktáron lévő árut legkésőbb a következő munkanapon elküldjük. Minden terméknél feltüntetjük a kiszállítás feltételezett dátumát.
  • Rendelése állapotáról, ügyfélfiókjába való bejelentkezését követően, a Megrendeléseim szekcióban találhat aktuális információkat . Amennyiben regisztráció nélkül vásárolt, csak kattintson/koppintson a visszaigazoló e-mailben található hivatkozásra, amelyet tőlünk a megrendelés elküldése után kapott.
  • Regisztrálás nélkül is vásárolhat nálunk. A regisztrálás és felhasználói fiók létrehozása azonban számos előnnyel jár – például bónuszpontok betöltése, amelyeket azután további vásárlásokhoz használhat, megrendeléseinek áttekintése vagy termékek hozzáadása a kedvencekhez.
  • Az összes árat ÁFA-val tüntetjük fel. Amennyiben az államtól vissza kívánja igényelni az ÁFA-t, ezt könyvelőjével vagy adótanácsadójával beszélje meg.
  • A kiválasztott átvételi vagy szállítási módtól függően, a következő fizetési lehetőségek használhatók:
    - Utánvétellel
    - On-line fizetés
    - Számlára
    - PayPal fizetés
    - Banki átutalás
    - Kiválasztott intézmények és nagykereskedelmi partnerek számára számlára történő fizetés

    A fizetési lehetőségekkel kapcsolatos további információkért kattintson ide.
  • Szigorú e-kereskedelmi szabványoknak felelünk meg. Ellenőrzött fuvarozókkal működünk együtt, és folyamatosan ellenőrizzük szolgáltatásaink minőségét.
  • Ha regisztrált ügyfélfiókkal rendelkezik, a megvásárolt termékek kézikönyveit - a Megrendeléseim szekcióban, a rendelési számra kattintva - fiókjában találja. A +36 18 089 562-as telefonszámon vagy a e-mail címen keresztül továbbított kérésére, azokat elektronikus úton is elküldhetjük Önnek.
  • A számlát az e-mail mellékletében találja, miután az árut kiszállítottuk. Regisztrált ügyfél az összes dokumentumot kényelmesen, ügyfélfiókjában, a Rendeléseim szekcióban találja meg.
  • Fizetési megbízás esetén, a bankban, először is válassza az "azonnali fizetés" lehetőséget (amennyiben bankja ezt lehetővé teszi). Továbbá töltse ki gondosan az összes adatot a megrendelés elküldése után az e-mail címére kapott előlegszámláról. Az adatok beírásakor fordítson különös figyelmet a változó szimbólumra, az összegre és számlaszámra. Erre a célra használhatja a rendelés visszaigazoló oldalon vagy az e-mailben található QR kódot.
  • A megrendelés szállítási dátuma attól függ, hogy melyik fuvarozót választja a bevásárlókosárban. A termékoldalon azt a dátumot tüntetjük fel, amikor az árut ki tudjuk szállítani. A megrendelés elküldése után tájékoztatni fogjuk a szállítási részletekről, vagy közvetlenül az Ön által kiválasztott fuvarozó fogja keresni.
Szállítás
  • A következő átvételi és szállítási módokat kínáljuk, amelyek a megrendelésben szereplő termékek számától és típusától függően választhatók:
    - Packeta
    - Magyar Posta
    - GLS
    - Gebrüder Weiss

    A közlekedési lehetőségekkel kapcsolatos további információkért kattintson ide.
  • Az egyes szállítási típusok árai itt találhatók.
  • Kérjük, forduljon közvetlenül a fuvarozóhoz. A fuvarozónak nem adunk jegyzeteket.
  • Igen, a rendelési folyamat során jelölje be az űrlap 3. lépésénél az "Áruk küldése másik címre" jelölőnégyzetet.
  • Igen, az áruk szállítás közben biztosítva vannak.
  • A sérült csomagot nem szükséges átvenni. Ha mégis így dönt, akkor a csomag futártól való átvételekor azonnal jelentenie kell a sérülést, a futár rendelkezésére álló átadási jegyzőkönyvbe vagy a táblázatba/szkennerbe beírva. Kérjük, készítsen fényképet a sérült csomagról vagy áruról, hogy a későbbiekben a szállítócéggel tisztázni tudjuk a helyzetet. Emellett bármikor felveheti a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 18 089 562-as telefonszámon vagy e-mailben a címen.
  • Ha egynél több olyan terméket rendel, amely raktáron van, a rendelést azonnal kiszállítjuk, és előfordulhat, hogy a termék nem fér bele 1 csomagba, így több csomagban is szállíthatjuk. Ezután a fuvarozótól függ, hogy ki tudja-e szállítani az egész rendelést egy szállítmányban. Abban az esetben, ha raktáron lévő árut rendel, és ezzel egyidejűleg olyan árut is, amely még nincs raktáron (ki van írva pl. "A megrendeléstől számított 1-2 hét múlva kapható" vagy "Várhatóan egy nap/hónap/év múlva"), akkor a megrendelés során eldöntheti, hogy a teljes rendelést egyszerre szeretné-e elküldeni, amikor már minden termék raktáron van, vagy a raktáron lévő termékeket és a fennmaradó, nem elérhető termékeket később küldi el. A megrendelés ismét több csomagban is elküldhető, és a szállítótól függ, hogy az összes csomagot egyszerre szállítja-e ki.
  • Minden értékesítési dokumentumot elektronikusan küldünk, és a regisztrált ügyfelek számára az ügyfélszámlán is elérhető. Igyekszünk kímélni a környezetet, és csak az ügyfél kérésére nyomtatjuk ki az értékesítési bizonylatokat. Kérjük, hogy ezt a kérést a megrendelés elküldése előtt a kosár 3. lépésénél a "Megjegyzés hozzáadása a megrendeléshez" opcióval jelezze.
Szerviz és szolgáltatások
  • Saját szervizközpontunk van, profikból álló csapattal. A gitár-műhelyben gitár-szakemberek foglalkoznak mindenféle gitár beállításával, elektronika-javítással, bund-köszörüléssel vagy -cserével és számos más feladattal. Az elektroműhelyben hangtechnikát, készülékeket, zongorákat és egyéb berendezéseket javítunk. Vonós hangszerek szervizelésével is foglalkozunk.

    Az összes szolgáltatási tevékenységünk listája itt található.

  • Gitárok, basszusgitárok, billentyűs hangszerek, húrok és elektronika javítását vállaljuk. A Fender, a Taylor és a Yamaha hivatalos szervizeként is működünk. Közvetlenül a székhelyünkön szervizeljük a hangszereket, és olyan hangszereket is szervizelünk, amelyeket nem tőlünk vásároltak. További információkat szervizközpontunkról itt talál.

  • Igen, régi hangszereket is javítunk. Szervizközpontunkról bővebb információkat itt talál.
  • A leggyakoribb javítási típusokat az árlista tartalmazza. Ha egy adott javítási típus érdekli, kérjük, vegye fel a kapcsolatot szervizközpontunkkal.
  • Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal az +36 18 089 562-es telefonszámon vagy a szerviz@kytary.hu e-mail címen.
  • Ha nem találja a webáruházban az Ön által keresett terméket, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a szerviz@kytary.hu e-mail címen. Ha segítségre van szüksége a szerszám javításához, kérjük, forduljon közvetlenül szervizközpontunkhoz.
Ügyfélszolgálat
  • Hívja az ügyfélszolgálatot a +36 18 089 562-es telefonszámon, (Hé-Pé 10:00-17:00). A webes űrlapon vagy a e-mail címen is kapcsolatba léphet velünk.
  • Telefonon is rendelhet. Online rendelés közvetlenül az e-shopban azonban gyorsabb.
  • Az ügyfélszolgálati kollégák azonnal foglalkoznak Önnel, amint az Ön előtt lévő ügyfélkérésekkel vagy kérdésekkel foglalkoztak. Ez általában a következő munkanapon belül megtörténik. Az ügyfélszolgálat hétvégén és ünnepnapokon nem elérhető.
  • Megrendelést, hangszer-kiválasztást, vásárlást, vagy reklamációt és szervizt illetően, bármilyen jellegű tanácsadást tudunk biztosítani. Mielőtt telefonálna vagy írna nekünk, nézze meg, hogy kérdése nem jelenik-e meg a Gyakori kérdések szekcióban.
  • Kérjük, küldje el fejlesztési ötleteit, dicséreteit vagy panaszait a webes űrlapon vagy a szolgaltatas@kytary.hu e-mail címen keresztül.
  • Kérdését felteheti a termék részletező oldalán a Tanácsadás részben, ahol termékszakértőink rövidesen válaszolnak Önnek. A választ e-mailben is elküldjük Önnek, a regisztrált ügyfelek pedig megtalálják azt az ügyfélfiókjukban, a webáruház Kérdéseim - A termékekkel kapcsolatos részlegében.

    Szívesen segítünk Önnek a termékválasztásban! Hívja az ügyfélszolgálatot a +36 18 089 562-es telefonszámon, (Hé-Pé 10:00-17:00). A webes űrlapon vagy a e-mail címen is kapcsolatba léphet velünk.

  • Hívja az ügyfélszolgálatot a +36 18 089 562-es telefonszámon, (Hé-Pé 10:00-17:00). A webes űrlapon vagy a e-mail címen is kapcsolatba léphet velünk. A regisztrált ügyfelek az ügyfélfiókjukban a Kérdéseim - A megrendeléseimről menüpontban tehetik fel kérdéseiket.
Reklamáció
  • Új árukra 3 év kiterjesztett garanciát adunk (sérült, használt és butikárura nem érvényes - arra 1 év garancia vonatkozik). A garancia időtartama mindig az adott termék oldalán van feltüntetve.
  • Vigye el az árut személyesen valamelyik prágai vagy brnói fiókunkba, vagy küldje el nekünk. Az erre vonatkozó utasításokat itt találja.
  • A reklamált szerszámot vagy tartozékot és a számlát vagy nyugtát kell benyújtania.
  • Az árut úgy csomagolja, hogy az ne sérüljön meg a kezelés során, vagy ne folyjanak ki alkatrészek. Ugyanakkor maga a csomagolás nem károsíthatja a csomagolt terméket.
  • 7 Ez attól függ, hogy mi a termék és mi a hiba. Ha nem biztos benne, hogy mit kell hoznia, kérjük, érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál a +36 18 089 562-es telefonszámon vagy a e-mail címen, hogy mit kell hoznia a reklamációhoz.
  • A 30 napos időszak után nem kell a csomagolást biztosítania, de kérjük, hogy a vásárlástól számított 30 napon belül őrizze meg a csomagolást. Ha már megsemmisítette, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a reklamacio@kytary.hu e-mail címen, és megoldjuk a problémát.
  • Kérjük, a visszaküldött árut a következő címre küldje:
    AUDIO PARTNER s.r.o. – Kytary.hu
    Panaszok osztálya
    Mezi Vodami 23,143 00 Praha 4 – Modřany
    Cseh Köztársaság

  • Kiskereskedőként törvény kötelez minket arra, hogy 30 napon belül feldolgozzuk a reklamációt, azonban mindig arra törekszünk, hogy a reklamációs folyamatot a lehető legrövidebbre tartsuk.
  • Igyekszünk minden reklamációt a lehető leggyorsabban kezelni.
Áru-visszaküldés
  • Az áru átvételétől vagy boltban történt felvételétől számított 30 napon belül, lehetősége van annak indoklás nélküli visszaküldésére (ez fogyasztókra, nem pedig cégekre vagy vállalkozókra érvényes). A 30 napos időszak nem vonatkozik a használt árukra, valamint a kicsomagolás után - jellegüknél fogva - újra nem használható és a boutique szekcióból származó termékekre (ezt az információt a termék feliratánál is megtalálja). Elektronikus licenceknél a szerződéstől nem lehet elállni. E problematika összes információját üzleti feltételeinkben találja meg. Amennyiben - rendkívüli akcióban - meghosszabbítjuk az áru- visszaküldés idejét, erről a termék részletes adataiban vagy az e-shop következő oldalain tájékoztatjuk.
  • A 30 napos határidő nem vonatkozik azokra a termékekre, amelyeket, kicsomagolás után - jellegüknél fogva - nem lehet újra használni. Elektronikus licenceknél a szerződéstől nem lehet elállni. A Boutique termékekre, valamint a használt és sérült árukra rövidített, 14 napos visszaküldési idő érvényes. A visszaküldési idő hosszát mindig feltüntetjük az árunál. E problematika összes információját üzleti feltételeinkben találja meg.
  • Amennyiben nem új hangszerével, vagy e-shopunkból bármi mással „nem tud megbarátkozni” azt 30 napon belül visszaküldheti (ez csak fogyasztókra, nem pedig cégekre vagy vállalkozókra érvényes). A Boutique termékekre, valamint a használt és sérült árukra rövidített, 14 napos visszaküldési idő érvényes. Amennyiben - rendkívüli akcióban - meghosszabbítjuk az áru-visszaküldés idejét, erről a termék oldalán vagy az e-shop következő oldalain tájékoztatjuk.
  • A vásárlástól számított 30 napig őrizze meg a csomagolást. Amennyiben azt már megsemmisítette, forduljon hozzánk e-mailben a címen, és megoldjuk a problémát.
  • A visszaadandó árut a következő címre küldje:
    AUDIO PARTNER s.r.o. – Kytary.hu
    Áru-visszaküldési osztály
    Mezi Vodami 23,143 00 Praha 4 – Modřany
    Cseh Köztársaság

  • A november 1. és december 24. között vásárolt árukat a következő év január 31-ig más árura cserélhetjük.

Vásárlói bónusz
  • A bónuszt minden egyes megrendelés után gyűjti a vásárlói számláján. Az összegyűjtött bónusz bármikor felhasználható a jövőben, így csökkenthető a vételár a következő vásárlás során, konkrétan 1 bónusz = 1 Ft, ez pedig levonható kedvezményként a vételárból. Tehát ha például 100 Ft-t gyűjtött össze bónuszokban, felhasználhatja a megrendelés árának csökkentésére 100 Ft-val.

    A bónusz segítségével a megrendelés árának legfeljebb 50 %-a fizethető meg.

  • Igen. A regisztrációnak egyéb előnyei is vannak: például felvehet termékeket a "kedvencei" közé, áttekintést kaphat az összes megrendelésről. Ezenkívül a megrendeléseivel vagy a termékekkel kapcsolatos kérdésekre azonnal választ kaphat. A megrendelés létrehozásakor is időt takarítunk meg Önnek, ha kitölti az ismert számlázási és szállítási adatokat.
  • Minden regisztrált ügyfél minden vásárlás után bónuszt kap. A bónuszról bővebb információ itt található.
  • Az teljesen Öntől függ, hogy milyen megrendelésnél érvényesíti majd az összegyűjtött bónuszt. Miután meghozta a döntést, ne feledkezzen el bejelentkezni a vásárlói számlájára. Amint elindítja a megrendelési folyamatot, az első lépésben a kosárban láthatja a „Vásárlói bónusz érvényesítése” lehetőséget. Azonnal megállapíthatja, hogy milyen bónusz áll a rendelkezésére, és saját maga döntheti el, mennyit használ fel belőle a megrendelés árának csökkentésére. A „Módosítás” gombra kattintva meglátják a megrendelés már módosított árát. Legalább 1 bónuszt, és legfeljebb 20000 bónusz érvényesíthető egy megrendelés keretén belül. A bónusz segítségével a megrendelés árának legfeljebb 50 %-a fizethető meg.
  • A bónuszpontok a vásárlás után azonnal jóváírásra kerülnek, de vigyázat - csak a vásárlás után 30 nappal aktiválódnak. Hívja az ügyfélszolgálatot a +36 18 089 562-es telefonszámon, (Hé-Pé 10:00-17:00). A webes űrlapon vagy a e-mail címen is kapcsolatba léphet velünk.
  • A megszerzett bónusz 1 év után lejár.
Elektronikus licenc
  • A licenc röviddel a vásárlás után megérkezik az Ön e-mail postaládájába. A regisztrált ügyfelek a licenc/szériaszámot az ügyfélfiókjukban találják meg az adott megrendelés alatt.
  • A digitális tartalom letöltéséhez szükséges összes információ megtalálható az e-mailben, miután kifizette a megrendelését.
  • A megvásárolt szoftverek frissítéseit közvetlenül a gyártók biztosítják, és a Kytary.hu viszonteladóként nem felelős ezekért. Hasonlóképpen nem vagyunk felelősek a frissítések által okozott esetleges hibákért sem.
  • 7 ha az e-mailben küldött letöltési link nem működik, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az ügyfélszolgálaton a +36 18 089 562-as telefonszámon vagy a e-mail címen. Ha a link működik, de a letöltés során hiba lép fel, kérjük, próbálja meg újra a letöltést, és ha ismétlődő problémák merülnek fel, forduljon a megvásárolt licenc vagy szoftver gyártójához. Ugyanígy járjon el, ha a letöltés bejelentkezést igényel - ez előfordulhat, ebben az esetben regisztrálnia kell a gyártó weboldalán.
  • Az Eletronic-engedélyek nem adhatók vissza.
  • Elektronikus licenceket regisztráció nélkül is vásárolhat tőlünk. A regisztráció azonban számos előnnyel jár - például bónuszpontokat tölthet fel, amelyeket aztán a következő vásárláskor felhasználhat.
Recenzió
  • Nem szabunk határt a képzeletének, de ha nem tudja, hogyan kell véleményt írni, próbálja meg elképzelni, hogy Ön mint vásárló mit várna el egy ideális véleménytől, és mit kell tartalmaznia, hogy hasznos legyen az Ön számára. Ezután könnyű lesz megírni a saját értékelését. Az értékelésekről szóló további információkért (beleértve az értékelés megírására vonatkozó tanácsokat is) kattintson ide, vagy tekintse meg a következő pontot.
  • Recenzióba bármit írhat, de kérjük, tartsa be az alábbi szabályokat:
    - A recenzió nem lehet vulgáris, és nem sérthet másokat.
    - A recenzióban ne használjon idegen webhelyekre mutató hivatkozásokat!
    - Értékelésében az igazságnak megfelelően írja le a termékkel kapcsolatos tapasztalatait! Ne hozzon létre kettős recenziót!
    - Vigyázzon a magánélet védelmére. Ne tartalmazza az Ön vagy harmadik felek személyes adatait a véleményében.
    - Ne másoljon idegen szövegeket!
    - Értékelésének relevánsnak kell lennie, és magára a termékre, nem pedig a szállításra, a fizetésre és az egyéb szolgáltatásokra kell vonatkoznia.
    - Amennyiben sérült árut kapott, e témában ne írjon recenziót, hanem forduljon reklamációs osztályunkhoz!
    - Az értékelés nem tartalmaz kérdéseket. Ha további kérdései vannak a vásárlással kapcsolatban, kérjük, használja a termék részleteit, vagy lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

    Az említett szabályokkal összefüggésben, fenntartjuk a jogot azon recenziók közzétételének mellőzésére - esetleg törlésére - amelyek bármilyen módon megsértik a szabályokat, vagy érvényes jogszabályokba ütköznek.

  • Recenziót regisztrált ügyfelek, vagy azok írhatnak, akiknek - megrendelésük alapján - e-mailt küldtünk, értékelésre mutató hivatkozással (pl. Heureka). Az összes recenziót közzétesszük, és különbséget teszünk ellenőrzöttek és nem ellenőrzöttek között. Ellenőrzött recenzióknál garantálni tudjuk a termék e-shopunkon keresztül történt megvásárlását.
  • Jogilag kötelesek vagyunk megkülönböztetni a véleményekben, hogy azokat olyan vásárló adta-e, aki a véleményezett terméket tőlünk vásárolta vagy sem. A vélemények esetében ezért megjelenítjük, hogy azok ellenőrzöttek, harmadik fél (pl. Heureka) által ellenőrzöttek vagy nem ellenőrzöttek. Minden ellenőrzött vélemény esetében garantálni tudjuk a kapcsolódó termék megvásárlását webáruházunkon keresztül.
Egyebek
  • Kérjük, küldje el fejlesztési ötleteit, dicséreteit vagy panaszait az internetes űrlapon keresztül vagy e-mailben a szolgaltatas@kytary.hu címre.
  • Ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 18 089 562-es telefonszámon vagy a e-mail címen.
Hasonló frázisok
Kategóriák
Márkák